Trwa najnowsza kampania LINK4 realizowana przez zespół Ogilvy Interactive. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej główny przekaz oparty został na wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji konsumentów w zakresie likwidacji szkód. Kampania USTERKI LINK4 zwraca uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta. Agencja Ogilvy Interactive przygotowała koncepcję kreatywną oraz komplet materiałów...
Główny przekaz kampanii LINK4 „Podnieś swój poziom zadowolenia” podkreśla atuty oferty ubezpieczyciela. W wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji klientów w zakresie likwidacji szkód, to właśnie LINK4 zajął pierwsze miejsce. Jako najchętniej polecany ubezpieczyciel w tym zakresie LINK4 zachęca do dołączenia do grona zadowolonych klientów.
Wszystkie przygotowane przez Ogilvy Interactive kreacje zawierają informacje o benefitach dla każdego klienta: taniej nawet o 420 zł, 12% zniżki dla kupujących on-line i gwarancja pomocy w ciągu 30 minut.
Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii banerowej oraz projekty landing page i kreacje na stronę główną serwisu Link4.
- W kreacjach internetowych znalazło się wybrakowane auto, z hasłem „Podnieś swój poziom zadowolenia” oraz interaktywnym suwakiem. Użytkownik może przesunąć suwak tak, aby samochód „się naprawił”. W ten prosty sposób staraliśmy się zobrazować korzyść dla konsumenta, klienci nie muszą się godzić na standardową likwidację szkód, z której nie koniecznie są zadowoleni, wystarczy, że w tej kwestii zaufają LINK4 – mówi Artur Pluta z Ogilvy Interactive.
LINK4 to klient współpracujący na stałe z agencją OgilvyInteractive od 2010 roku.
Agencja odpowiada głównie za tworzenie nowych kreatywnych pomysłów służących osiąganiu celów sprzedażowych klienta, jak również za rekomendację skutecznych form używanych w działaniach realizowanych przez agencję w Internecie.
Kampanie sprzedażowe wspierane są spotami emitowanymi w TV, dla których strategię tworzy Gruppa66 Ogilvy. Za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Redworks,
zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
…….………………………………………………………………………………………………………………… W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction , agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.
Patrycja Sawicka
BLACK&WHITE PR/PRimoloko
ul. Bracka 25/B8
Warszawa 00-028
tel. 22 692 16 10
mobile. 506 181 076
Link do strony artykułu: https://wm.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/kampania-link-4-autorstwa-ogilvyinteractive